tisdag 2 september 2008

Formex

Vilken skön lampa! Den attityden passar mig utmärkt nu direkt efter stockholmsvistelsen. Vi hade förutom Formex, väldigt mycket att göra privat. Men vi är äntligen hemma igen och nu har jag börjat kolla igenom alla mina inköp.
Jag gillar verkligen att springa runt på Formex. Det finns så mycket att bli inspirerad av. Och så är det så trevligt att träffa utställare, vänner och bekanta.
Frida (Husmusen), Mona med butiken Blommona från Vilhelmina med stora stora utvecklingsplaner på gång, Grethe som har Kehler Designmontern. Och när jag kom till Cultmontern så blev jag genast igenkänd som bloggare. Och så träffade jag förstagångsbesökaren Jimmy (alldeles yr i huvudet av alla intryck) och hans nya chef på blomsterbutiken Vass i Sundsvall. Ny utställare var Camilla, Designmäklarna i Holmsund, nära granne till min butik. Eventuellt samarbete på gång.....

4 kommentarer:

Skatan sa...

Hej! Kul att hitta till ännu en lokal förmåga. Plötsligt snubblar jag över en mängd Umeå-bloggar som jag inte riktigt kände till. Dock tror jag att våra vägar har korsats någon gång tidigare, men för länge sedan i våras, innan mitt långa blogguppehåll.

Kul är det i alla fall att hitta hit igen :)

Sov gott!

/Skatan

Margareta, ägare t o m 2014 sa...

Hej Skatan. Våra vägar har nog korsats. Skriv gärna i din blogg vilka Umebloggar du känner till.

Annika sa...

Vilken härlig lampa! Den gillar jag! Kram

Anonym sa...

Härligt, härligt att du är hemma igen, och jobbar lite.
För i Stockholm så hade du väl INTE så mycket att göra. Eller?

Ha det så bra, och en skön höst på er/Bibbi