tisdag 26 maj 2009

Cattis

Cattis från Cult design, världens bästa försäljarCattis! Men oj så svårfotograferad. Blundar jag så syns jag nog inte tänkte hon, men till slut fastnade hennes vackra leende på bild.
Och
det var det enda vackra jag fick med på bild för Cults höst- och julkollektion visas inte än för allmänheten. Men jag kan lova alla cultälskare att det kommer verkligt snygga grejer till höst och jul. Fast först ska vi ha en härlig sommar!
Cattis, försäljare för Cult Design


















Efter visningen av Cults nyheter så packades allt ner igen och den sommarfina Cattis drog vidare på nya äventyr.

3 kommentarer:

ROOM AND SERVE sa...

Hej, missa inte de vackra tapeterna av Lena på min blogg :)
http://roomservice.blogg.se/2009/may/svenska-wingbud-wallpaper-skapar-tapeter-likt.html

Magnus T sa...

Hej Margareta,

Snygger tös hon Cattis. Nu vet vi i alla fall att hon varit i Umeå:-)
Kul att du gillade hösten.

Hälsningar
Magnus T

KREATIVA DESAJNA sa...

Cult design är toppen, hälsar DESAJNA