måndag 26 april 2010

Trädgårdsbordet Country Garden

Så här färgglad blev den senaste skyltningen i ett av butikens fönster. Härliga karamellfärger som man blir glad av.
Trädgårdsbordet Country Garden är faktiskt till salu, för den som vill köpa det. Praktisk och trevligt med zinkklädd skiva och hylla. Många tror nog att det tillhör vår inredning för vi brukar "låna" det till vår exponering av varor.
Jag funderar på att köpa hem några till av dessa bord, för det är så praktiskt och så krusidullbefriat. Det finns hos grossisten Miljögården, och de säljer bara till oss detaljhandlare.

2 kommentarer:

Ellas Inspiration sa...

Hej!

Idag visar jag äntligen hur du kan göra ett eget kakfat...

Mvh

Karin

Ps. Missa inte tävlingen "Loppisboken" hos mig.. Ds.

Anonym sa...

Så härligt vårigt med pastellfärger! Nu är det länge sedan jag var förbi sist! Ska se om det inte blir en långhelg i Holmsund 13-17 mai. Då måste jag absolut komma in och kika på alla fina krukväxter och kanske köpa ett rosmarinträd. Om du har kvar några?
kram
/A