lördag 21 augusti 2010

Hög servicenivå - utöver det vanliga

Tänk att man ibland direkt kan få en sån fantastisk bra kontakt med en person. Så har det blivit med Helen på Wikholmform. Jag riktigt längtar efter att träffa henne när jag är på Formex.

De flesta företagen på mässan bjuder på olika drycker som vatten, läsk, vin, öl, kaffe och även tilltugg som varmkorv, ost, kex, godis och choklad.
I år när Wikholm har tagit över Interfloras julsortiment från Mörse (konkurs), så fanns det ingen Mörsemonter där jag kunde äta en massa god ost. I Wikholms monter serverades varmkorv och det faller inte bortskämda mig på läppen. Så när jag träffade Helen som är en av ägarna till Wikholm så gnällde jag högljutt över ostbristen. 

Och vad händer! 
Jo, nästa dag när jag hämtar min orderbekräftelse, så trollar Helen fram en liten ostbricka till mig! Här kan man verkligen snacka om hög servicenivå och bra kundkontakt. Inte konstigt att jag gillar henne så skarpt.


Och så här koncentrerad ser Helen ut när hon arbetar

1 kommentar:

Kamila Irie sa...

susTummen upp!!