söndag 10 juni 2012

Skrämmande kul

Hemskt roliga grodor i metall från Different design. Vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag ser dem, men jag har nästan bestämt mig för att skratta :))
Nu när vi tog fram lådan med studentgrejer så hittades de här gamla studentmössorna i keramik från Cult design. De har en magnet och var tänkta att sättas fast på en kruka som de tidigare hade i sitt sortiment.
Någon av mina fiffiga tjejer pyntade metallgrodorna med dessa hattar. Så nu kväker grodorna studentsången för full hals. 
Kanske ett bra tips till er andra butiker som har kvar av dessa magneter.


2 kommentarer:

Sanna sa...

Helrätt studentyra. Grodor symboliserar ett långt lyckligt liv. =)

Lycka är studentexamen.

Lena sa...

Jätteroliga!!!
Önsakr att jag hade haft en student att ge dem till!