tisdag 4 september 2012

Vi har fått mail


Flickorna på Melody Flowers i Stockholm öppnade sin butik för snart ett år sedan och har använt vår blogg som inspirationskälla. Deras mail kan du läsa här nedan.
Känns fantastiskt kul att få ett så fint erkännande. Man kan inte annat än att bli väldigt glad, rörd och tårögd och jag vet inte allt av att få ett sånt mail. Lite stolthet också. Det känns faktiskt ganska stort att vi i lilla Holmsund inspirerar andra florister, t o m i huvudstaden.
Mailet fick vi i fredags, så nu har glädjetårarna torkat och skymmer inte sikten längre. Nu är det bara vanligt regn som skymmer sikten ;)


5 kommentarer:

Mia sa...

Jag kan inte annat än hålla med. Har dock ingen egen butik, men drömmen finns där :) Men hur som haver blir även jag som florist, mycket, mycket inspirerad av er fina blogg som jag följer regelbundet.

Anonym sa...

Vi kan bra hålla med mailförfattarinnan... jag jobbar på Gustavshill Handelsträdgård i Stockholm och vi går ofta in på er blogg för att få lite inspiration, ny input och bara njuta av era kreationer!! Keep up the good work!! =)

Margareta, ägare t o m 2014 sa...

Hej och tack för era fina kommentarer.
Kommer snart att uppdatera bloggen oftare, just nu har jag haft näsan nere i en massa leverantörskataloger.

Anonym sa...

Jeg er helt enig! I lang tid har jeg fulgt med din herlige blogg i Holmsund. Jeg driver interiørbutikk i Haugesund i Norge. Deres vakre blomster og fotos har også inspirert meg. Kjempebra! Hvilket kamera bruker du?

Ingela O. sa...

Njut av berömmet, det är ni värda! :-)
Jag kollar också ofta på er blogg. Skulle gärna besöka butiken i Holmsund, men bor nere i Skåne, så det är ju lite långt iväg!
Finns så mycket vackert i butiken som jag skulle vilja se i verkligheten...