söndag 7 oktober 2012

Sött med washitejp

Washitejp är något som det skrivs om överallt nu i bloggosfären. Och jag har fastnat! rejält i denna tejp.
Hur kul som helst att dekorera och förändra med. Det är en papperstejp som inte lämnar märken efter sig. Så det är bara att tejpa på väggar, burkar, paket och krukor.......

Se bara så söt sockerlådan från Different design blev med den bårdliknande tejpen som är perfekt i färg.

Vi säljer den här tejpen och några mönster till just nu. Men vi kommer snart att utöka sortimentet i butiken och naturligtvis kommer också fler blogginlägg som handlar om washitape.


3 kommentarer:

Sanna sa...

Ja du vad skulle livet vara utan tejp :) och äntligen går den att köpa i butik :) Har varit fast! Så himla användbar. Jag snubblade över den på ett utländsk sajt å beställde :) nu kan vi inte pyssla utan här hemma. Kort, tårtor, cupcakes, bord, väggar, flaskor allt som vi kan komma på tejpar vi. Tjejerna slår in vackert när de ska på fest å kalas. Böcker, foton allt förhöjs med denna ljuvliga produkt! Grattis Holmsund nu finns Washitejpen nära dig!

Fina blev lådorna :) jag har inte ens tänkt på att göra ett inlägg om tejpen...konstigt :) ser fram emot dina fina idéer .
Sov gott kramar frän söder över

Vardagstugg sa...

jag har inte köpt en enda tejprulle än men det blir nog till att pallra sig över bron snart då så jag får mig en rulle eller två =)

Annelie

Margareta, ägare t o m 2014 sa...

Sanna: Kul för mig att jag hann före med tejpinlägg :) Kommer säkert mer både från mig och andra som fastnat i tejpträsket.

Vardagstugg: Tror att du kommer att gilla att tejpa. Du är ju så kreativ.