måndag 21 januari 2013

Inköp på Formex

Nu är jag hemma igen efter inköp på Formexmässan i Stockholm. Det blev en hel bunt med orderbekräftelser, även från några nya spännande leverantörer. Leveranserna kommer lite etappvis och våren kommer att bjuda på mycket kul i butiken.

Industri- och återvinningsdesign fanns i många montrar. Och det företag som jag tror hade mest av det var Trademark Living. Där fanns härligt slitna robusta bord som passar perfekt i butik, uterum eller växthus (borden kommer att vara till salu). Kunde inte låta bli att köpa lite lampor, pallar och ljusstakar också när jag ändå höll på ;) 
Även den lilla hängaren på bilden är på väg till Holmsund.

Själv känner jag mig fulltankad med nya idéer och intryck, så det blir bara att öppna kranen och låta inspirationen flöda. En och annan idé kanske hakar sig fast lite längre än andra ;)



1 kommentar:

Blomsterpinglan sa...

Hej hopp!!
Det var så roligt att få träffa dig och prata med dig! :) Det mest inspirerande med Formex mässan (i min värld:)) var alla möten med kollegor. Men jag handlade på mig bra med grejer jag med! Leveranserna borde börja i under veckan. Vi ses väl om ett halvår igen då Margareta :)Kram på dig!